090414

Datum: 2009-04-14 / Tid: 20:14:28
Gud vilken härligt väder det har varit idag oxå. Såå synd bara att jag jobbat. På rasten satt jag ute och solade. Efter en timme brände de bra på kinderna :)

Imorse blev det en skön morgonpromenad kl 5.30, det var riktigt skönt ute den tiden. Inte alls så farligt kallt. Men jag hade gärna gått och lagt mej igen när jag kom hem istället för att jobba. JAg hade tänkt gått och tränat nu på eftermiddagen men jag blev så himla trött så jag somnade i soffan och vaknade för bara en liten stund sen. Hehe. Får se om jag orkar gå ut en sväng nu. Blire kanske gymmet eller en prommis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,ja förstod de;P

fy fan va gott de va;P älskar den maten! det blir matdoser åxå så de är perfektD:hehe

nästa gång ja kommer hem måste vi boka kryssingen!!!

2009-04-14 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0