090417

Datum: 2009-04-17 / Tid: 11:46:06
Gud vad jag tycker dagarna går fort, jag hoppas helgen går lika fort som veckan har gjort så jag får vara ledig snart!
Imorse blev de morronpromenad vid halv åtta, sen sväng runt edsgården. Nu väntar jag på att R ska bli klar i badrummet då ska jag duscha, sen äta min gubbröra som jag gjorde ordning imorse. Mums. Sen äre de bara att vänta in att gå på jobbet. Mindre roligt. Men nu äre inge länge kvar!! Jag får försöka hålla ut sista tiden.
Tänk vad underbart de skule vara att ha ett jobb man trivs med och vill jobba med. Jag ångrar mej så himla mycke att jag gick USKA på gymnasiet. Fattar egentligen inte varför jag gjorde de. Men hur mycket vet man när man är 14 år och less på skolan?
Jag tycker det är vansinne att man ska behöva välja inriktning i livet när man är så pass ung. Nu, 7 år senare, skulle jag tänkt steget längre an vad jag gjorde då. Då skulle man ju ha läst till nånting där man kunde få bra lön och schyssta arbetstider.

Nä nu blir de duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0