Dålig uppdatering!

Datum: 2009-04-20 / Tid: 20:13:59
Sorry!

Hela helgen har jag bara jobbar, har inte gjort nånting annat. Så idag är jag så trött.
Slutade ett idag, då kom vicky och hämtade mej, for hem till mej och bytte om, sen in till stan.
Jag har ju varit sugen att göra en industrial i örat, en vertical. Så en sån blev det idag! Yeey, jätte nöjd med den, men hatar att ha grejer i örat innan dom har läkt.
Jag bytte även staven i läppen till en kortare, nice det oxå :D

Idag har jag, johanna och Maria tränat i gymmet. Det blev bröst och axlar, gick väl sådär, känner att kroppen är trött efter helgen.
Imorn blire spincykling kl 6.30. Det ska bli roligt, längesen jag spinna.

Nu ska jag och Robert äta en ny almondy tårta som kommit, det är marangtårta med mjölkchoklad. lät inte helt fel, får se om de smakar bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0