Duktiga Jag

Datum: 2009-04-06 / Tid: 17:09:59
Jag tycker jag har varit jätteduktig idag, efter lunchen började jag diska lite lätt och tänkte sen dra dammsugaren lite snabbt, men med lite bra musik från datorn så städade jag hela lägenheten, det tog sin lilla tid men det är ju så himla skönt när de är färdigt. Efter jag städat klart slängde jag i en omgång tvätt i maskin sen vare dags för gymmet.
Körde bröst och axlar och de gick väl sådär, sen gick jag på rullbandet 42,50 minuter om jag ska vara riktigt exakt :P
Nu har jag precis ätit chicken nuggets, potatissallad och sallad till middag. Lite sweet chili sås hängde oxå med. Gotti gott.

Nu ska jag slöa i soffan ett tag innan jag börjar göra mej i ordning för bion med Erica ikväll.

Ciaoo!!



Erica och Jag på kryssning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0