Johanna Öhlen

Datum: 2009-04-05 / Tid: 21:16:51
Det är så himla skönt att denna helg är gjord. Fan va tungt de har varit på jobbet. Kommer va helt slut hela veckorna om de ska fortsätta som de gör nu,

Jag har inte gjort ett dugg i helgen förutom att jobbat. Jag får ta igen allt nästa helg när jag är ledig fre-sön. Heeela påskhelgen! Så himla skönt.

Jag satt och fundera förut på att Johanna Öhlen aldrig kan se seriös ut på bild så jag var bara tvungen att knåpa ihop ett litet kollage.

FÅR JAG LOV ATT PRESENTERA:
JOHANNA!!!!




Tur man har nåt att skratta åt ibland :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! =D

2009-04-06 @ 06:42:14
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: johanna ö

haha fan va vacker jag kan vara då :P du din lilla jävla fis, du ska få igen på något vis kan jag lova :D hahahahahaha

2009-04-06 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0