Maddis

Datum: 2009-04-10 / Tid: 12:39:51
Jag måste skriva ett inlägg om min underbara, underbaara vän Maddis!
Tråkigt nog så bor hon i sthlm så vi ses inte alls ofta, men när vi var liten träffades vi på typ alla loven. Påsklovet var ett sånt lov. Känns lite konstigt nu när det är påsk och hon inte är här. Har ju varit med henne varje påsk sen vi var ca 8 år så de t har blivit som tradition.
Bästaste tiden nånsin var våra bravader i stugan i riibodarna. Man kan ska skriva en bok om allt tok vi varit med om.
Funderingar på att tälta mitt i skogen när de va hur mycke snö och minusgrader på nätterna, tur att May övertygade oss att det verkligen inte skulle gå.
Eller bara komma på mitt i natten: Vi går ut och rakar benen. Resultaten blev lena ben, men jävligt många myggbett.
Vågar jag ens nämna när vi fick för oss att ta en promenad till INDAL sent på kvällen genom skogen från Riibodarna. Hehehe, vi kom faktiskt fram, men det tog ungefär 3 timmar och klockan var mitt i natten när vi kom fram.

Det där är bara en liten del av allt vi två gjort tillsammans.

Det finns bara en som Dej och Du kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta.
Älskar dej och Saknar dej varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0