Nu är de klart och betalt

Datum: 2009-04-23 / Tid: 19:55:58
Mmm, visst äre så. Dom roliga räkningarna. Har lagt in dom på datorn nu men de dras inte förrän på måndag när det är löning. Nu när jag la in dom såg jag att jag inte fått min räkning för datorn och mobila bredbandet. Hatar när man inte får allt som man ska. Jävla skitgrejer. Jag får ringa imorn och efterlysa den så de inte blir nå tok.
De blev ingen cykling förut iaf, jag tog vilodag idag. Jag har ätit bullens korv och mos, sett på lite tv, duschat och läst lite ur boken. En skön kväll helt enkelt.
Satan va skönt att det är fredag imorn!!! Hur bra humör kommer jag inte vara på då, jag älskar att ha ledig helg, ändå fast jag inte har planerat nånting så är helgerna ändå heliga för mej. Det är ju vårmässan i helgen så man kanske ska dit och kika om dom har nå kul. Får se hur jag gör,
 Nu blire boken igen :) och en mandarin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0