Skäms på mej!

Datum: 2009-04-03 / Tid: 21:20:46
Har verkligen inte vare duktig att skriva dom senaste dagarna men jag har vare helt slut efter jobbet. Det är så himla mycket att göra. Jag saknar poolen :(.
Det har väl inte hänt nå roligt heller på senare tid, jag har tränat, promenerat och jobbat.
Känns inge vidare att jobba hela helgen. Jag vill ut och ha kul med polarna. Inte vara på jobbet en lördag från 7-21. Hatar verkligen dom passen, speciellt när de är så tungt på jobbet oxå. Men slutpratat om jobbet :)

Jag är så himla sugen att fara på en kryssning snart. Tänker faktiskt fara iväg i slutet på april, början på maj. Sist va vi ju i tallin men skulle vara roligt att prova Riga oxå.
Kreta börjar närma sig oxå! Men jag känner mej inte riktigt redo än för beach -09. Men de kommer de oxå.
Nu tänker jag slänga in lite bilder från förra helgen som jag hade tänkt gjort i söndags. Hehe, bättre sent än aldrig.



Stoffe, Jocke Lovely och jag




Jocke är sååå nöjd i detta ögonblick :D



Hahaha, man kan lyckas se ut hur som helst med lite alkohol i ådrorna :D






Byllan, Jocksy och Syrran hemma hos henne

Nu tänkte jag gå och lägga mej sådär Tjugo över nio på en fredag kväll. Känns tungt men jag måste om jag ska palla med morgondagen.

Sovgott!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skulle också ha behövt lagt mig den tiden. Men det händer ju aldrig. Fått bilen nu iaf och sålt min gamla :P

2009-04-04 @ 00:44:30
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0