Trött som vanligt

Datum: 2009-08-13 / Tid: 08:12:21
Fattar inte att jag är så himla trött jämt på morron. Håller inte på att ta mej upp ur sängen. Tur att underbara linus skjutsade mej på jobbet imorse så jag fick sova lite längre. Det säger man då inte nej till. Men nu äre bara en dag till som jag måste kliva upp tidigt på.

Igår kväll hände väl inge speciellt. Gick över till vicky och sov på hennes soffa i typ 3 timmar. Sen kom macke, linus och johan över och drack kaffe. Sen hade klockan blivit så mycket som elva. Så då vare bara att gå hem och sova. Tog en liten stund innan jag somnade.

Får se vad som händer efter jobbet idag då. Köttsoppa hos vicky blire nog iaf.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du kan ju prova med att gå och lägga dej lite tidigare på kvällarna :D

2009-08-13 @ 16:31:40
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0