20:e (!) December

Datum: 2009-12-20 / Tid: 12:03:03
Idag är det 4 dagar kvar till julafton och i övermorron far jag hem. Det är helt otroligt va tiden går fort. Snart får jag träffa Vicky, Jenny, johanna, Frida, familjen och alla andra! Wiiiee!
Igårkväll såg jag och Mikka på halva tomb raider innan hon vart så trött. Precis när hon skulle lägga sig kom Louise hem så vi satt och surrade bra länge. Sov riktigt gott i nya huset. Varmt och skönt va de.
Synd att jag var så grymt trött och seg igår för jag blev bjuden på fest och ville verkligen gå. Skulle nog ha vart riktigt kul. Men men..

Sen ska vi ha lite 4:e adventsfika här med julmust lussebullar och pepparkakor. Joachim ska komma han oxå. Sen klockan 20.00 ikväll ska vi till sandstads kyrka med yngve och wendy och se en julkonstert. Mysigt på såhär på sista advent.

Imorn ska vi jobba fram till klockan 18.00. Bra med några timmars övertid. Sen jobbar vi tills vi är färdiga på tisdag. Blir förhoppningsvis vid tolv, ett tiden. Sen hemgång :)



Vårat nya hus



hehe



Mongis Mikka


Vin på marinan

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0