21 december

Datum: 2009-12-21 / Tid: 20:13:45
Imorn kommer vi heeeem! Hoppas vi överlever vintervägarna. Skulle bara fattas att det händer nåe efter vägen så vi blir stående. Fira jul i en bil i ett snökaos. Merry christmas to you all to. Men vi får köra lugnt. Har ingen brådska att komma hem som senast. Nu ska vi ju vara hemma några dagar mot för sist.

Idag har det gått bra på jobbet. Blev trim idag oxå och det är alltid lika roligt. Sen har det spelats julemusik halva dagen ungefär till grabbarna tog in stereon i filé rummet där dom skär fiskhuvudena. Det enda vi hörde då var, donk.. donk..donk...
Vi jobbade till klockan sex och sista halvtimmen var jag så trött och slut i svanken att jag nog inte skulle ha pallat mycket mera. Tror min kropp har ställt in sig på semester nu.
Vi gjorde upp 39 ton fisk idag och vi ska ha gjort 65 ton totalt. Så ni kan själva ränka ut hur mycket vi har kvar att göra imorn. När vi kommit upp i 65 ton stänger vi La fabrika för jul, sen blir det julluch och sen hemgång. Greit!

Nu ska jag försöka göra ett ryck att packa det jag ska ha med mej hem. Lär säkert glömma nåt med då äre så.

Hade så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0