Dåliga och bra nyheter

Datum: 2009-12-02 / Tid: 23:29:07
Vi kan ju börja med dom dåliga då.
När jag pratade med Ståle från adecco så lät det på honom som att det bara var att åka hem. Om jag inte kan vara med i produktionen så är det ingen anledning att vara kvar. Han tyckte jag skulle åka hem till sverige och få behandling så jag blir bra. Frågade då om jag fick komma tillbaka sen, men det lät på han som jag inte skulle få det. Hårda ord. Så hårda att jag började grina efteråt. Jävla adecco.

De bra nyheterna är att efter jag pratat med ståle for jag hem till Marie och sov på hennes spikmatta i ca 20 minuter. Kändes lite bättre efter det. Sen for vi in till Fillan för att jag skulle besöka legekontoret efter en sjukgymnast. Det var såklart stängt så då gick vi till simhallen och jag simmade 50 minuter. Tro på fan att ryggen känns så mycket bättre efteråt. Kan det vara så enkelt? Jag hoppas verkligen det. Ska in till Fillan imorn igen och försöka få tag på nån sjukgymnast.

Efter vi badat for vi hem till marie för att käka lax och grejjer. Det blev jag, Marie, Mikka och Miro som käkade. Sen hade vi med oss julmust och saffrans bullar som vi bjöd på. Ca 20.20 kom Louise hem från jobbet och joinade oss.

Dagens roliga var iaf när en av bulgarien killarna hade varit inne i köket och snackat med oss ett tag, han sa typ att han tyckte det var så kallt i huset så han skulle ta på sig mer kläder. Stjärnan studsade ut i hallen och skulle springa uppför trappen när han snubblade med sina flipflopps på fötter och blev liggandes i trappan och åma sig. Jag med min skadeglädje började as garva. Såg så sjukt roligt ut. Hehehe



Miro, Marie och Mikka



Deras fina pepparkakshus



Vi hittade igen våran middagsmaskot som var med på angelicas avskedsfest :)



Marie är tar i med hårdhanskarna



Miro fick smaka svensk julmust och saffransbulle. Tror det var en hit.



Lousie kämpande med att tända brasan...



... kämpade lite till...



..och tillslut lyckades hon!



Fick vara med på ett hörn jag oxå :)

En väldigt mysig kväll med andra ord

Kommentarer
Postat av: Louise

Men snygga bilder, haha!!!

Pepparkakshus som vi inte orkat glasera och en övervarm Louise med knallröd feja!! Jojo, men vi bjuder väl på det då=)

2009-12-03 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0