Ett stort skämt

Datum: 2009-12-08 / Tid: 23:12:25
Måste bara tillägga att lönen jag fick igår var ett stort, grymt skämt. Jag tänkte inte ens öppna kuvertet men med lite peppning från mina svenska vänner öppnade jag det. Det var de ynkligaste jag varit med om i lönväg. Jag tänker nog inte ens lösa in den checken, dom på posten måste tro jag är dum i huvudet :P.

Mikka har även konstaterat att jag har tourettes syndrom. Jag har konstaterat att Mikka lider av en lättare form av autism.
En hyper och en som går runt i sin egna lilla värld. Greit.

Känns redan lite bättre :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch. Vad jobbigt att få lite i lön. Stackare

2009-12-09 @ 08:17:52
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0