Fiskbullar

Datum: 2009-12-04 / Tid: 19:04:29
Det blev dagens middag, fiskbullar, ris och sallad. Mumma. Nu har jag lagt in bilder från mobilen till datorn så jag ska lägga upp lite här.



Mammas älskling Lill Isa



Lill Isas pojke Grålle, så lik mamma



Pappa, Mattias och Joel på Texas



Vicky grillar under paraply på våran road trip i sommras



En ridtur med Carminne



Vicky när hon skulle göra simprovet för polishögskolan



Där simmar hon. Såå duktig



Min vän Carina stickade mej ett pannaband, hon tycket jag alltid va röd om öronen på vintern :P



När jag var mörkhårig i ca en månad. Saknar det lite när jag ser den bilden



Fina Hitra



Helikopter som snurrade runt alldeles ovanför mej när jag var ute och gick i skogen



Hitra



Fint



Ni förstår väl att jag lägger ut dessa bilder för att locka folk att komma och hälsa på mej :P



Grönt och fint, veckan efter snö och kallt



Kantine (Där vi äter)



på jobbet asså



Julgran har dom slagit till med

Nu orkar jag inte lägga upp nå mer bilder idag.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0