Hack kyckling nr 1

Datum: 2009-12-16 / Tid: 21:47:33
Usch vilken dag. Fabriken var så grymt kall idag, inte mer än 10 grader, att ta i fiskarna var som att ta i isbitar. Mina fingrar har haft en blåröd färg hela dagen. Har även fått mycket skit idag. Såklart för saker jag inte har nånting med att göra what so ever! Blir faktiskt lite lessen ibland när linjeledararna börjar skrika och hytta att så får man absolut inte göra (när jag inte ens gjort de). Men det är bara att se ångerfull ut och be om ursäkt. Ser ännu mer fel ut att "skylla" på nån annan.
Efter jobbet kände jag mej inge pigg alls. Fusen till 1000 och feberkänning. På med tjock kläder, mössa, mikkas palestina sjal och ner under täcke och filt. Sov i några timmar innan mikka väckte mej vid 8  och frågade om jag ville ha mat. Åt lite mat och såg på paradise hotel med mikka, men nu ligger jag under täcket igen. Hoppas att det känns bättre imorn.

Vi fick riktigt goda nyheter på jobbet idag av Ståle. Vi får flytta till marie och louise. Vi byter helt enkelt plats med bulgarerna. Men vi måste ha flyttat innan jul så det blir till helgen flyttlasset går.
Hesvika nästa!



"Ikke" dålig



Bak



Lite olika typer av degar. Den längst till höger var "ätdegen" och den tog slut...



M



Fylld på pepparkaksdeg och trött L



Marie gjorde ett konstverk



Det gjorde jag med, den längst upp :P

Nu misstänker vi släng av magsjuka hos oss båda här i huset. Det finns inte att vi ska bli sjuka!
Vi är inte sjuka, vi är friska, vi är inte sjuka, vi är friska....

The pretender- I´ll stand by you

Kommentarer
Postat av: Frida

stackare. MEN.. Jag skrattar för att du är så påklädd ;) haha vilket datum kommer du hem?

2009-12-17 @ 12:08:21
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0