Hemma på Grönnbakken 10

Datum: 2009-12-07 / Tid: 23:24:05
Det har gått superbra att jobba idag! Jag är sååå glad! Jag har varit trött i ryggen men inte haft mer ont än jag vanligtvis har.
Vet inte om jag sagt att jag alltid blir beskylld för grejjer jag inte gjort. Ett exempel är när vi stog 4 pers på rippelinjen, han som stog till vänster om mej var då en rookie och sopade ner 5 fiskar i golvet, ikke bra, tänkte för mej själv att jag lär ju få får de. Jajjemen, Elina!! Ikke fiskar på golvet, pengar pengar. Det är ingen idé att försöka förklara. Bara nicka.
Men idag när jag stog och grejjade på med fiskarna var det en kille som kastade massa lådor på golvet (dom måste stå på hjul). Trodde dock inte jag skulle få för de för jag hade ingen anledning att kasta nå lådor. Men tro på fan så kommer den alltid så glada och snälla linjeledaren, alldeles svart i ögonen och tar i mej och skriker att jag absolut inte får kasta lådor på golvet. Jag brukar alltid ta smällen men ikke idag. Pekade då på Ladislav och tur som jag hade kastade han just en låda i golvet. Där fick han. Sopa.

Haha, mikka berätta just nu att snygg Emil tittade på henne och fråga hur de var idag. Citerar: Han tittade på mej. Rätt in i själen! haha. sötnöt

Nu kommer det alldeles strax upp mer bilder från festen i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0