Jahapp

Datum: 2009-12-08 / Tid: 13:38:35
Då var vi hemma igen från träningen. Jag körde bröst och axlar och det gick bra. Men gud va fort man tappar muskler. Märktes att jag inte orkade ta samma vikter som innan jag for ut på Hitra. Men de får de bli ändring på.

Nu är laxen i ungnen sen är de bara att fara iväg till Hestvika och Leröy. Hoppas denna kväll går fort för jag är så sjukt trött. Lär somna gott ikväll. Hoppas jag.

Jag vill passa på att Gratulera till Frida och Johan som i januari blir husägare. GRATTIS!

Hörs sen när jag kommer hem

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad söt du är som skrev det!! :)

Det är så typiskt dig gumman:)

2009-12-08 @ 16:55:37
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0