Mer bilder

Datum: 2009-12-07 / Tid: 23:50:55
Nu har jag mikkas bilder på min dator så slänger in några sen lördagen



Mikka och Marie





Lilla Thomas



Skumpa innan tårtan



Skumpa på tårtan :P



18 Åringen



Perukerna åkte fram som vanligt



Där mina damer och herrar har vi polacken Emil.





Jag och våran sambo Martin



Hahaha, Magne ser ut som en indian!



Vi for iväg till Marinan en sväng så joachim skulle få köpa sin första öl lagligt. Då passade vi på att ta en dans.



Såhär glad var han över den ölen

Lite bilder där då.

Jag med min fot fobi fick höra nånting i söndags som jag önskar jag aldrig fått höra.

Vi ligger i bassängen i Fillan
Marie helt oväntat: När jag var liten brukade jag suga på min tå för den smakade salt.

I denna stund ville jag bara ur bassängen som var fylld med fötter, men sen lugnade jag mej och täntke att det är bara en grej Marie skulle kunna säga <3 Det kom från hjärtat.

Nä nu ska jag ta och dricka julmust som jag har tänkt på hela dagen på jobbet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Det känns super att vi fick huset :) vad bra att ryggen höll :)

2009-12-08 @ 08:02:31
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0