Mmm..

Datum: 2009-12-28 / Tid: 16:58:12

Klockan 17.45 idag skulle jag äntligen få se New Moon, jag och broder tänkte gå och se den men pappa vill inte att jag ska köra till stan i detta väder :(. Får ta det på onsdag då. Enda chansen innan jag far hem till Norge.
Idag har det inte hänt så mycket, tog en promenad med Robbin förut. Trevlig grabb. Det är väl det enda vettiga jag gjort på hela dagen. Ska lifta med vickys föräldrar hem till pappa sen och hälsa på en sväng. Ska även klippa klorna på kissen min. Det blir lite dåligt att uppdatera i bilder nu för jag sitter på vickys dator för min har inget nät.

Börjar redan gruva mej lite att fara tillbaka till norge. Jag vet ju att det kommer kännas bra när jag väl kommit dit, men hur ska jag klara av att lämna vicky efter 2 veckor och twentyfourseven med henne. Kommer bli jobbigt. Men det tar jag då. Nu ska vi bara ha jäkligt kul sista dagarna.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0