Sagan om Spindeln

Datum: 2009-12-18 / Tid: 20:25:10
För några veckor sedan berättade Mikka att hon hade sett en spindel i takhörnet i hallen. Jag blev rädd. När vi kom hem från jobbet samma dag var spindeln och nätet borta. Mikka trodde killarna dödat den, jag trodde den hade tagit sitt nät och flyttat till en annan plats i huset, ex min säng. Jag blev rädd igen.
För en timma sedan fick vi för oss att ta bilen till bunnpris och handla godis. När vi stog i hallen tittade jag upp i taket av nån konstig anledning. Där hänger en stor svart spindel! Jag blev livrädd och sprang ut ur hallen fort som f*n. I den lilla 3:e dels sekund jag såg spindeln hann jag se att den hade benen i krampade läge = död. Men det spelar ingen roll. Mikka skrattar och säger att den hängt där hela veckan. Ikke schysst. Jag gillade inte henne för några minuter tills hon tar dammsugaren och tog död på jäveln riktigt. Tack för det.

The End



Hon tar upp den...



Hon använder den...



Och hon gjorde Hitra en spindel mindre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0