....

Datum: 2009-07-30 / Tid: 16:08:21
Jaha, då har snart den här veckan gått oxå. Dagarna går så fort numera.
I tisdags var jag och Erica på bilbingo i kovland. Vi vann ingenting men var väldigt nära några gånger. Men det var ju så fint väder så vi hade mysigt ändå med mazariner och bridge blandning.

Igår var jag och Vicky bjuden på fika hemma hos Mikaela. Hon hade ordnat med baguetter och en massa pålägg. Så de blev en riktig tjejkväll med massa skratt ute på deras altan. Mysmys.

Sen har jag nog inte gjort annat än att bara jobba. Känns tråkigt att det bara är två veckor kvar nu när jag kommit in i jobbet och vet vad jag sysslar med. Kan ju hoppas på att få jobba lite mera till hösten.

Nu ska jag snart börja fara hemöver (jobbar fortfarande) och se om Johanna kommit hem från torpshammar. Då blire eventuellt bilbingo i ljustorp ikväll.

Jag hoppas på att få flytta in i lägenheten till veckan. R sa iaf att han skulle vara ute då så man kan ju hoppas på de.

Nä nu ska jag nog ta och byta om till mina vanliga kläder.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0