Snart helg!

Datum: 2009-07-23 / Tid: 19:29:41
Gud va skönt att det är fredag imorn. Men jag tycker ändå veckan har gått fort. Jag har inte gjort så mycket med tanke på att jag kommer hem från jobbet strax efter 6. Då hinner man bara äta och duscha innan man ska lägga sig. Med idag efter jobbet mötte jag upp Johanna på Kusen för en pizza. Mysmys.

Imorn slutar jag kl 14 då ska jag ner på stan och färga mitt hår så man ser ut som människa igen. Sen drar jag raka vägen mot ljusdal och min barndoms vän Erica. Hon säger att det bara är att köra raka vägen så jag hoppas jag hittar dit. Jag har ju jämt åkt bussen dit. Men bättre att åka bil än att åka buss iaf. Då slipper jag missa hållplatsen i huddik som jag gjorde en gång. Hehehe.

Nu ska jag slå en signal till Erica och berätta mina planer, sen ska jag hoppa in i duschen.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0