Uppdatering

Datum: 2009-07-19 / Tid: 22:44:26
Det är mycket som har hänt sen jag skrev senast. Singel har jag blivit. Det är lite blandade känslor på det området. Så för tillfället bor jag och Lill Isa hemma hos papi tills robert flyttar ut.
Jobbet rullar på. Men jag längtar tills det slutar. vill bort från vården ett tag nu känner jag. Måste göra nånting annat.

I fredags var jag på bio med bröderna och en kusin. Det blev Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var riktigt bra. Sen åkte jag Vicky och Frida ut till idyllen på tynderö till linus "stuga". Där var det intriger på hög nivå :)
Igår var det lite förfest hemma hos vicky. Vi två, stoffe och jocke. Like the old days. Vi var väl kvar där till nio kanske sen for vi till korsta på inflyttningsfest hos Per. Det var mycke folk så det var roligt. Kvällen slutade inte så roligt för vid halv tolv innan vi skulle ner på krogen så fick jag så grymt ont i magen. Tur att Jocke va så snäll att han ringde till jens så han fick skjutsa hem oss. Vicky och stoffe drog ner på stan ändå. De va synd för jag va så grymt dans sugen. Men de kommer fler ggr. Vicky var väldigt i G iaf :).
Sen idag har jag legat i sängen hela dan med magvärk. Det blev lite bättre mot eftermiddagen så då köpte jag med mej mat och for till vicky. Så de blev mat och twilight. Vicky hade inte sett den. Man blir ju så kär i Edward. Tänk om man kunde hitta en kille som var sådär mån  om en.

Nä nu ska jag ta och sova, ska ju upp och jobba imorn. Hoppas det inte regnar för jag ska ta cykeln till jobbet imorn. Hoppas bara att det inte regnar. Det pallar jag inte.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför har du inte sagt nått vännen?!

2009-07-24 @ 15:50:10
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0