GodMorgon!!

Datum: 2009-03-28 / Tid: 09:43:29
vaknade på relativt bra humör imorse, innan jag tittade ut! SNÖ!!! Alla bilar på parkeringen är alldeles vita och det snöar fortfarande. Skit!

Ikväll blire fest! yeey, ska ev förfesta hos AnnaKarin som jag va hästtjej åt för sådär 7 år sen. Sen blire nog olearys. Synd bara att de snöar, vill gärna ha barmark när jag går ut. Lite mindre halkrisk då.

Idag gör min tremänning Vicky högskoleprovet, hon skulle sitta från halv nio till halv fem tror jag de va. Jag håller tummarna att det går bra!! Jag skulle nog aldrig klara nå sånt nu, minns typ ingenting från skolan, minns inga uträkningar i matten eller nå. Hoppas vicky gör :)

                                                                                          


I alanya med Johanna -07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0