Hemma

Datum: 2009-03-12 / Tid: 15:35:02
Nu är jag äntligen hemma efter en grymt jobbig dag, mådde piss när jag vaknade imorse, ont i halsen, snorig och allmänt hängig. Har varit yr och konstig hela dagen så det är skönt att få vara hemma nu. Ikväll äre tänkt att jag ska på 50-års fest med jobbet, men jag vet inte om jag pallar de. Får se hur jag känner mej sedan.

Igårkväll var jag till syrran och käkade tacos, supergott. jag blev så trött efteråt att jag tvär somna på hennes soffa när vi skulle se film. Jag var inte mycket till sällskap :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, du får inte stoppa i dig så mycket mat nästa gång då ;)

2009-03-12 @ 21:31:54
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Elina

hehe, det är sant de :D

2009-03-13 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0