Tack Sis...

Datum: 2009-03-26 / Tid: 21:49:12
...för din fina blogg design!!! tack tack!!

Imorse var jag, syrran och byllan ute på en morgonpromenad, jätteskönt var de. Synd bara att de va lite småkallt. Men imornbitti får jag gå själv för då jobbar jag tidigt så jag måste gå vid halv sex ungefär om jag ska hinna med mej, ska ut till söråker och jobba imorn.

Även att jag kommer döda min älskade katt snart!! Hon har löpt sen en vecka tillbaka och det tär på humöret ganska saftigt. Hela nätterna jamar hon och det finns inget man kan göra för att hon ska sluta. Måste skaffa ppiller så de blir nå slut på eländet.

Nu ska jag nog gå och lägga mej, blir så trött på kvällarna när jag inte sover riktigt på nätterna.

Tack igen Jenny för att du gjorde så fint!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är jag riktigt avis på din blogg!

2009-03-27 @ 08:06:18
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att du gillade den! =)

2009-03-27 @ 10:57:46
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0