Trött

Datum: 2009-03-30 / Tid: 12:46:01
Idag är jag trött kan jag lova. Skulle gå ut på morronpromenad imorse men jag efter jag stängt av klockan somnade jag om på en gång. Vaknade kl 9 och fick panik med tanke på att jag skulle vara på sjukhuset på jobb intervju kl 10! På en halvtimma skulle jag alltså duscha, fixa håret, sminka mej, äta frukost mm. Men jag hann med mej och intervjun gick bra.

Efter jag/vi varit på sjukhuset (R skjutsade mej) så for vi in på birsta en sväng, fikade varsin bit smörgåstårta på charm, den såg goare ut än vad den var. den va så mäktig så vi vart äckligt mätt på den.

Eftersom jag missade morronpromenaden imorse tänkte jag att jag skulle promenera en timma på löpbandet på gymmet istället. Ska köra bröst och axlar innan. Får träna själv idag för Johanna har ont i halsen och är snorig :(

Men innan träningen ska jag lägga mej på soffan och slå igen dom två blå en stund :)



Hahaha, den där bilden tog jag på Johanna förra vintern när vi hade vinkväll i hennes pappas hus. Armarna ser ut som grodben :D


Kommentarer
Postat av: johanna

snälla liinis TA BORT :D fy fan hur ful kan man bli :P

2009-04-29 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0