090508

Datum: 2009-05-08 / Tid: 07:53:44
Va skönt att den är morron nu, denhär natten har inte vare nå vidare. Jag kunde inte somna igår när jag la mej, jag drömde konstiga drömmar när jag väl somnade, katten verka förstå att jag skulle fara iväg för hon låg på mej hela natten, och det störde sömnen ganska mycket. Jag vaknade vid 5 tiden och var pigg, kunde inte somna om, när jag väl hade somnat ringer mobilen 5.36. Jaha, tänkte jag, nu äre E som har fått magsjuka eller nåt och inte kan åka, men de va en skånska som hade ringt fel. Tack för den du! Sen var jag klarvaken igen.
Men nu har jag iaf duschat, noppat ögonbrynen och fikat. Nu ska jag bara packa i de sista som jag inte kunde packa igår sen är jag good to go!

Jag lär ju slänga in ett inlägg när vi kommit på båten för dator följer med så vi har musik i hytten



Mammas älskling vill följa med hon också!

Kommentarer
Postat av: tant blå

hahhaha ja verkligen! ha så kul på båten och hälsa erica!

2009-05-08 @ 08:10:34
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: johanna

sötis hon e iza =) hoppas ni får kul nu :)

2009-05-08 @ 11:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0