090511

Datum: 2009-05-11 / Tid: 11:28:13
Vilket fint väder det är idag, jag tog en lång lång morron promenad imorse, men med min vanliga "tur" fick jag skavsår på hälen så jag fick halta halva vägen hem.
Jag gick förbi affären och köpte ingredienser till mango smoothie som jag tänkte göra sen. Jag drack en sån in finland och den var jättegod så jag ska försöka mej på att göra en sån själv.
Tänkte jag skulle pinna ner i gymmet en sväng nu innan jag äter lunch. Sen börjar jag jobba kl 14 till 21.

Nu äre inge länge alls kvar tills vi far till Kreta!
Längtar hur mycket som helst. Ska bli så skönt med semester.

Nä dethär går inte längre. Nu blire bröst och axlar i gymmet.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0