Bye bye

Datum: 2009-05-28 / Tid: 08:58:54
Nu säger jag snart Bye Bye sverige och far till Kreta. Jag ska bara sola, bada, äta och festa. Lite shopping ska jag nog hinna klämma in oxå. Ska bli så himla härligt.

Igår var det ju meningen att vi kommunalare skulle få lön, men tror ni jag fick nån då? Nää såklart inte. Jag jobbade ju fram till den 15:e denna månad så de ska jag ha lön för + att jag ska ha ob:n för hela förra månaden. När jag efter mycket om och men fick tag på löne kontoret hade hon bara uppgift om att jag jobbat till den 29:e april. Bra där. Får heller inte tag på chefen som måste intyga att jag har jobbat den tiden. Typiskt att det ska bli såhär innan man åker, jag vill gärna ha ordnat klart det här innan jag far.

Nä nu ska jag fortsätta packa

Kommentarer
Postat av: Frida

gaaah vad jag är avundsjuk på dig nu :P Fasen vad jobbigt med lönen! Hoppas det löser sig. Ha så kul!

2009-05-28 @ 12:34:47
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0