Fiske!

Datum: 2009-05-21 / Tid: 22:30:22
Sorry för dålig uppdatering men nu har fiske säsongen kommit igång och då finns inte mycke tid över för datorn.
I måndags tog jag och Johanna premiär rundan med spöna. Det blev nere vid östrands båthamn. Jocke kom ner och gjorde oss sällskap, han drog upp 2 gärddor + att han tappade en stor en så de kunde ha blivit tre och johanna drog upp 2 riktigt stora. Jag drog upp 0. Tråkigt.
Vi var där i tisdags oxå men då va de tvärdött.
Igår var vi in på birsta en sväng och köpte lite nya drag. jag köpte även en liten våg så vi kan väga alla stooora fiskar vi ska dra upp. Jag köpte även 2 kjolar på Cubus. det är ju bara en vecka nu innan jag far till kreta!! Yeaah

Idag har jag och robert varit på hattparaden. Det gick inte så bra för älsklingen på travet. Han gick back 700:- medan jag gick back 15:- på en kokt med bröd :) Synd bara att det regnade men vi satt inomhus.

Jag har inte varit ett dugg flitig med kameran. Jag grämer mej att jag missade att knäppa premiär fiskarna. Men jag tänkte lägga ut lite bilder sen helgens bravader.
Måste lägga in dem på datorn först så dom kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0