Jag har alltid otur :(

Datum: 2009-05-14 / Tid: 20:30:02
Igår så tappade jag mina nya pärla till överläppen, typ en kvart innan jag jobbade, jag kröp runt på golvet och försökte hitta den men de gjorde jag såklart inte. Staven satt kvar i läppen tills jag kom till jobbet, då ramlade den såklart oxå ut. Va ju mindre roligt med tanke på att hålet växer ihop sig på en gång. Efter jobbet kl 16 vare raka vägen in till Shanti Jens fick töjja ut hålet. De va inge skönt kan lova, jag har ingen smärttröskel alls när det gäller piercingar, men de där gjorde riktigt ont. Är fortfarande öm där. När jag kom hem så hittade jag igen mina lilla rosa plopp, men Jens har redan beställt en ny :/. Jaja. Nog om de.

Jag har fått nån dille på Modern Talking, deras låtar spelar varma på mp3:n. Roligt med peppande låtar när man är ute och promenerar.

Nu är de bara en halvtimma innan jag ka stänga igen gymmet här. Jag har gjort klart de mesta så det bara är att släcka och låsa sen. Då tänkte jag gå ut på en promenad innan jag går hem. Blir nog att tampas med edsgården backarna. Kan bli jobbigt med tanke på att jag har grym träningsvärk i rumpan.

Nu ska jag gå ner och se om de är nå folk nere i gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0