jobb snart då

Datum: 2009-05-05 / Tid: 11:41:31
Om ca två timmar måste jag gå på jobbet och jobba heela kvällen. Uscha. Vill verkligen inte!! Längtar tills jag börjar på sjukhuset, blir lite omväxling.
Jag hade tänkt spincyklat imorse 6.30, men de gick inte vidare. Minns knappt att klockan ringde. De blir så när man är van att sova länge nu. Blev ju så förra veckan.
Nu är de inte länge kvar till utlandsresan heller! Ska bli så himla skönt att få komma iväg. Synd bara att inte R följer med, det var ju så mysigt senast vi var iväg.
Nä nu ska jag göra nånting att äta!



Vi två sista kvällen på Kreta i höstas

Kommentarer
Postat av: Jenny

22 dagar kvar nu! =) wiiiie

2009-05-05 @ 13:13:30
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0