Lite bilder

Datum: 2009-05-10 / Tid: 22:09:45
Nu har jag lagt in alla bilder på datorn så jag slänger upp lite här av  våran kanon resa till helsingfors, finland.


Buss chauffören körde vilse i Tierp påväg mot sthlm :D


I väntan på att båten ska börja röra på sig


Jag som effektivt läser kryssnings programmet :P



Frozen daiquiri och gintonic



Sånt här roligt väder hade vi i Helsingfors



Våran Båt! Silja Symphony


Promenaden på båten


Promenaden igen med taxfree shoppning



Jag och Ica <3

Det får räcka med bilder för ikväll, internet är så segt idag så de tar lite tid att ladda upp bilderna.
Får se vad man ska hitta på nu. Kanske lika bra man går och lägger sig. Tänkte ta en morron promenad imorgon. Kan ju vara skönt.

Sovgott // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0