Regnigt

Datum: 2009-05-05 / Tid: 21:20:27
Shit vilket regnväder det har varit ikväll, tur att man hade bilturen på jobbet, tycker synd om stackars Niklas som hade gåturen utan paraply.
Det luktar så gott överallt när de precis har regnat, det luktar sommar.
Jag tror den här sommaren kommer bli hur bra som helst. Jag missar ju inga roligheter eftersom jag är ledig varje helg. Annars brukar jag alltid missa selånger marknad, men inte iår, då ska jag dit och köpa strumpor. Det kommer nog bli mycket grillning och öl här på innergården med grannarna. Blir fint de.
Jag börjar få lite panik med att hitta en cykel. Min älskling blev ju stulen i höstas och jag måste verkligen ha en cykel i sommar. Eftersom jag inte har någon bil så brukar jag ta cykeln dit jag ska, hade planerat att cykla till jobbet på morron nu när jag börjar på sjukhuset så jag slipper åka buss, men det är en fördel att ha en cykel först. Det är ju snart jag ska börja och jag vill gärna cykla dit en gång innan så jag vet hur lång tid det tar på ett ungefär.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, blir väl att lyssna på lite musik och slöa.

Kommentarer
Postat av: Frida

är du tokig? Tänker du cykla till sjukhuset? har det ramlat ut en skruv kära du? ;)

2009-05-06 @ 22:19:56
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0