Äntligen Fredag!

Datum: 2009-11-20 / Tid: 14:39:57

Skönt att det är fredag! Mina dagar i ensamhet är snart slut!
Idag har jag, mikka, marwell, och sophie varit inne i fillan. Vi käkade lunch kikade i affärer och handlade tacos till imorn. Marie kom och joinade oss på slutet oxå.
Jag köpte en hårinpackning, blond schampoo och balsam och två par jättemysiga angora sockar som var på rea. 

Imorgon ska vi tacka av Angelica som far hem till sverige på söndag efter ett halvår på hitra. Vi blir ett gäng tjejer (jag, mikka, angelica, marie, louise, marwell och sophie) som ska samla här hemma hos oss och käka tacos och dricka vin. Sen har marwells mammas karl 30 års fest på bygdegården i hestvika så vi är bjudna dit. Vi får se hur min rygg väljer att ha för beteende imorn om jag kan åka dit eller ej. Men sophie ska köra så jag kan ju dit en liten stund och säga grattis om inte annat.

Det verkar inte som vi kommer kunna flytta till marie och louise i hestvika för det kommer 2 bulgarer dit imorn och ska bo där. Lite konstigt att chefen för adecco sa att vi kunde flytta dit på onsdag och några timmar senare säger han till marie att bulgarerna ska dit. konstigt.
Det är tydligen två bröder och dom har jobbat som bartenders i bulgarien. Då lär dom nog vara rätt social. Inte som dom tragiska litauen bröderna. Vi får hoppas att dom är roliga så vi har drinkblandare på festerna :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att datorn Snart är klar :)

2009-11-21 @ 14:47:25
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0