Drama drama drama

Datum: 2009-11-24 / Tid: 20:26:30

Va mycket drama det är på ön. Ibland undrar man vart dom dolda kamerorna är för det känns som man är mitt i bigbrother huset. Men det blir väl så när man är såhär på en ö. Man kanske skulle tjäna sig en hacka om man gjorde en dokusåpa om allt här. Innan jag gick hem från jobbet idag satt jag och pratade med marie och mikka medans dom hade rast och vissa personer, eller 2 pers, är så jävla löjlig och sprider massa falska rykten om folk. Fel å bara låta dom vara ifred när det inte ens är sant. Tycker det är så onödigt bara.

Nu har vi iaf gått in på kvälls shift igen. Skulle ju ha jobbat dag denna vecka men det blev inte så. Jag jobbade bara 2 timmar idag. Känns skit men jag har inte så mycke till val. Hade så ont hela tiden så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ändå stog jag på rippelinjen hela tiden som man tror inte belastar ryggen men det gör den verkligen. Hövva.

Imorn ska jag till marie och ligga på hennes spikmatta ett tag och se om det blir nåe bättre. Kan ju hoppas.



På vandrar hemmet i Trondheim när vi åkte för att söka jobb. Jag var så sjukt förkyld så fick ligga med tussar i näsan. Känns som flera år sedan, men det är inte ens 2 månader sen...

Tummen upp förresten för reflexvästarna vi fick av adecco. Verkligen bra när jag gått hem från jobbet sent på kvällen. Dom har snålat riktigt med gatlysen här så det är becksvart mestadelen av vägen. Tack för de Adecco!

Nu ska jag göra hårinpackning och lägga mej i ett bad! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu!

Har jag redan missat saker...:)

Vilka pratar skit?! Nämn namn....jag vill inte missa något!:)

Meen vad tråkigt att ryggen fortsätter krångla...hoppas verkligen de blir bättre snart!

Jag saknar er!!!! Hälsa resten av brudligan!

KRAM!

2009-11-24 @ 22:24:22
URL: http://saur.blogg.se/
Postat av: Frida

När du kommer hem kan du köpa billiga spikmattor. Rusta har nu för 300kr :)

2009-11-25 @ 10:27:48
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0