Elena Engberg 640288-06068

Datum: 2009-11-18 / Tid: 15:28:11

Min identitet i norge. Hehe. Nånting gick snett där i börjar när jag fick mitt skåp och det stog Elena på det. okej då, tänkte jag. Det var ju nästan rätt. Men för ett par veckor sedan när jag fick en plats för mina stövlar stog det även där Elena E. hmm... Så nere i fabrikens muller heter jag Elena av slovaker. (De som inte känner mej förstås)

Hursomhelst var jag på legekontoret imorse, fick träffa en läkarstuderande. Väldigt trevlig och duktig. Hon kunde inte se några skador på ryggen (thank you lord!!) men ryggen är stel och överansträngd. Jag förstod henne som att jag skulle bli sjukskriven fram till nästa fredag, och sen börja lite lätt med grejjer jag kan göra i fabriken som inte belastar ryggen, vilket det inte finns.
Men på papprena hade hon fyllt i att jag är aktivt sjukskriven, vilket betyder att jag ska jobba, men inte belasta ryggen. ?????!!
Åkte till Leröy efter besöket och pratade med Ståle från adecco hur jag kan göra. Vi kom överens om att jag ska vara hemma helt denna vecka, sen börja jobba på måndag. Det är ju ändå 5 dagar att vila den på. Låter bra tycker jag.

Det värsta är att det är sååå sjukt tråkigt att vara hemma. Men jag får roa mej på nåe vis.



Nä, ska man ta och läsa en sida eller två kanske?


Kommentarer
Postat av: Frida

skönt att inget var skadat! Ja verkligen tokfin :)

2009-11-19 @ 08:57:20
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0