Guleböj

Datum: 2009-11-14 / Tid: 12:13:46

Efter förgningen häromdagen gick jag från gulerot till en guleböj (banan). Är numera gul i huvudet. Gillar det inte så jag bör för det mesta mössa.
Idag har jag varit ledig. Har fått så ont i ryggen så jag sa av mej extra jobbet idag för att vila den.

Nu väntar jag på att Mikka ska komma hem. Då tänkte vi lifta med Bosse och Sonya in till Fillan för att handla lite. Blir ett besök för cubus i ett sista desperat försök att fixa mitt hår, sen blir vinmonopolet för lite kalasdyr dricka. Sjuka priser.

Nä nu ska jag göra lite nudlar och längta efter Min Bästa Vän VIKTORIA CARLSON!



Här har vi mej utan för våran fabrik Leröy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0