Ringaren i notre dame

Datum: 2009-11-25 / Tid: 20:38:23

Idag tog jag mej knappt upp ur sängen. Ryggen blir bara värre. Är numera Quasimodo. Utan puckeln dock. Jag blir såå frustrerad!! Vill inte bara vara hemma utan jag vill jobba 24/7 och tjäna mycke pengar.
Har legat och glott på Mitt så kallade liv hela dagen. Mitt i allt så ringe det ett konstigt (norskt) nummer till mej. Tänkte att det kanske var fabriken, men nej då, det var nån som ringde och frågade om jag har tagit swineflu sprutan, om jag var intresserad att ta den bla bla bla..
hon måste ha hört att jag lät lite smått chockad och så för tillslut så frågade hon: Äre Emma jag pratar med?
Ingen Emma dethär inte. Då började hon fnissa hysterisk och ursäktade sig.
Hörde hon inte att jag sa Elina när jag svara? Tydligen inte då.

Har inte så mycke mer att skriva när min dag bestått av tv så vi hörs sen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0