Saknar min Vicky...

Datum: 2009-11-19 / Tid: 19:55:42

... så otroligt mycke! Vi har haft så sjukt roligt i sommar och höst. Allt roligt vi gjort, allt svårt vi gått igenom. Så roligt när man tänker tillbaka på allting, dagar vi skrattat oss igenom, nätter vi gråtit oss igenom, alla tokiga grejjer vi gjort, shit asså...
Vi skulle kunna skriva en bok om Summer of 09
Vi var väldigt bra på att vara spontana där ett tag. "Spontan är bra" sa vi. Bland de bästa minnena är våran road trip genom sverige. Det kan man verkligen kalla spontan.
Kvällarna nere vid laxodlingen var oxå väldigt mysiga. Roligt att se lite action på laxarna. Dom sprattlar inte så mycket där jag ser dom just nu dock :P

Nä Vicky, du har en sån speciell plats i mitt hjärta. Saknar dej så otroligt mycket nu när jag är härute.
Hur det än blir med allt så kommer det alltid vara Vicky och Lina. Tror det visade sig natten vi spenderade på infektions avd på sjukan. Äkta vänskap!

Älskar dej vännen min!

Pappa ringde förut och berättade att datorn var inlämnad och dom hade fått ut 20 GB av mina bilder, musik och sånt. Hoppas att det är allt. Eller det mesta iaf. Men det bör det vara eftersom det var så pass mycket. Dom ska omprogramera den så jag får tillbaka den när jag kommer hem. Det blir super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0