Update

Datum: 2009-11-03 / Tid: 23:25:19

Nu har vi fått internet men min dator har kraschat :(
Den är hemskeppad till sverige så jag hoppas den kommer fram snart.
Vi har det iaf bra här på ön. Jobbar, jobbar och jobbar lite till. Nu har vi gått in på kvällspass och det är lite synd för då blir det ingen övertid. Dock lite skönt att ha sovmorron.

I lördags käkade jag och Mikka tacos hemma hos Marie och Angelica (från östersund). Mysigt. Sen blev det slovakfest med arbetspolarna. Crazy och kanon roligt. 

Nu ska jag kliva in i duschen och sen se några avsnitt av vänner.

Höres och synes 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, hittade lite tips till dej på en blogg ;):



-Meningar du inte bör säga i Norge-



"Är Johan hemma?"

Betyder på norska: "Är Johan efterbliven?"



"Ska vi gå ut och ta en bärs"

Betyder på norska: "Ska vi gå ut och ta en bajs?"



"Det var roligt på nattklubben igår"

Betyder på norska: "Det var lugnt på nattklubben igår".



"Ska bara hämta mina glasögon"

Betyder på norska: "Ska bara hämta mina glas-ögon" (Alltså ögon gjorda av glas).



"Du är så rar"

Betyder på norska: "Du är så konstig".

2009-11-04 @ 00:29:02
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jennys kommentar var skitkul ;) tråkigt att datorn gick sönder. Hoppas ni har det bra :)

2009-11-04 @ 14:32:53
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0