Måndag

Datum: 2009-10-12 / Tid: 08:29:29
Helgen har varit kanon bra enligt mej!
Blev utgång i både fredag och lördag. Det är ju ett tag innan man går ut hemma igen.
På fredagen var vi hemma hos vicky och förfestade. Hur roligt som helst, sen mötte vi upp Glenne och Jerry på Memento och där blev det dans hela kvällen. Kvällen slutade riktigt bra måste jag säga ;).

I lördags var vi hemma hos Johanna på förfest. Trevligt! Sen blev det Memento och Aveny. Det var mycket folk ute och många man kände.
Igår låg jag och vicky i sängen och sov fram till halv sex på eftermiddagen. Då masade vi oss upp och for iväg och köpte pizza, sen var man med i matchen igen. Var en riktig slö dag igår vilket jag absolut inte har tid med, med tanke på hur mycket jag har att göra innan jag far imorn.

Nä nu ska jag börja städa lägenheten! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0