Update

Datum: 2009-10-01 / Tid: 13:08:38

Den här veckan har det blivit riktigt dåligt med update. Sorry.
Vi hade iaf jätte roligt i lördags när vi var ut. Jag, vicky och macke förfestade hemma hos vicky, sen mötte vi upp Johan inne i stan och hamnade på Oscars. Jätte mycket folk och riktigt roligt.
Söndagen var dessvärre inte lika rolig :/

Har väl inte hänt nå speciellt i veckan. Jag har jobbat lite på gymmet, haft skräckfilms kväll med syrran och fått ont i halsen. Hoppas det är bra till imorn!
Hade även tänkt gått på Simons ass´n legs pass ikväll. Men det går ju inte så bra om jag ska ha såhär ont i halsen.

Nu ska jag skärpa mej och uppdatera bloggen lite mera.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0