090916

Datum: 2009-09-16 / Tid: 08:07:14
Godmorgon!
Idag är jag verkligen vaken tidigt! Har varit vaken i ca 45 minuter redan. Men det beror på att jag ska upp till holm och fiska. Det är någon som johanna känner som är med i nån fiskeklubb så dom har hyrt en tjärn där som vi ska fiska på. Snällt att vi får följa med. Kanske man kan hoppas på att få en liten fisk.

Igår var jag iaf hos syrran hela dagen. Vi såg film och sen bjöd jenny på tacos. Sen råkade ju jag fråga om hon hade guitar hero... och det var ett stort misstag för framför detdär spelet satt jag sen till nästan halv tolv på natten. Låtarna snurrar fortfarande i huvudet på mej. Det är riktigt beroende framkallande. Måste nog åka dit sent ikväll oxå efter jag jobbat på gymmet och lira lite.

Nä nu ska jag bre på nå mackor så jag har fika därborta.

Håll tummarna att jag får nånting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0