090924

Datum: 2009-09-24 / Tid: 17:50:52
Jag börjar med att säga Grattis till Johanna som fyller 22 år idag!! Tänk Johanna när vi var i 13, 14 åldern. Känns som det inte alls var nå längesen alls. Vi hade roligt då och vi har fortfarande roligt.

Det blev en väldigt sen morgon idag, klev inte upp förrän klockan var närmare halvtvå. Då skjutsade pappas fru hem mej så jag kunde hämta hit min cykel. Innan jag cyklade tillbaka till pappa så var jag ute och gick en timma. Det var skönt.
Nu har vi precis ätit röding här, inte dumt alls! Måste ta och dra upp en öring eller en röding snart. Inte dumt att ha en sån i frysen hemma inte.

Nu väntar jag på att klockan sk bli lite mer så ska jag hämta Betty i stallet och skjutsa henne ut på alnön. Men det dröjer nog en 45 minuter till iaf. Känns lite drygt att först cykla ner på gymmet, hämta ingelas bil och ta dend för att skjutsa betty, och sen måsta cykla tillbaka till pappa igen. Bara jag inte missar idol så är jag nöjd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0