Ensam

Datum: 2009-09-20 / Tid: 22:45:11
Ibland känner man sig som den mest ensamma människa nånsin. Ligger här som en död sill och kan inte gå ut. Telefonen har vare stendöd idag förutom lilla mamma som ringde och fråga om febern gått ner nånting. Nån som tänker på en iaf...

Varför kommer saknaden ibland?
Vad finns det att sakna?
Hur kan man sakna nån som gjort en så mycke illa?
Man är väl inte mer än människa antar jag.

Mitt i allt elände har det även blivit nå konstigt med tv:n. Alla kanaler utom tråkiga kanaler som 1,2,4, 4+ och några andra är kvar. Min älskade mtv är borta. Har fipplat med fjärrkontrollen men får inte till nånting. Blir så jävla less.

Nä nu pallar jag inte vara vaken nå mer...

Jay-Z feat Alicia Keys - Empire state of mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0