...

Datum: 2009-09-24 / Tid: 22:28:10
Jaha, det var denna dag. Skjutsade Betty till alnö förut, sen satt jag inne på gymmet och drack 3 koppar kaffe och surrade med Robbin och Tommy. Trevligt. Glömde till och med bort idol. Men jag hann se slutet iaf :). Jag tänker gifta mej med Erik Grönwalls röst. Såå jäkla grym på att sjunga alltså.

Imorn är det fredag igen, pappsen fyller år imorn. Men jag ska ju jobba hela helgen och det ser jag inte alls fram emot. Fre 15.30-21 lör 07.00-16.00 och sön 07.00-21.00. Längtar absolut inte till den där söndagen. Men jag får tänka att det bara är för helgen och inge mer. Skulle mer än gärna kunna jobba om det var nånting jag trivdes med. Jag behöver inte älska det jag jobbar med men jag vill inte gruva mej flera dagar i förväg innan jag ska jobba. Usch.

Längtar till på måndag för då ska jag träna igen! Hinns inte med någon träning i helgen eftersom jag ska jobba så mycket. Så jag får se fram emot måndagen  med träning. Kanske helgen går lite lättare oxå om jag har nånting att se fram emot.

Nu har alla i huset gått och lagt sig. (är hemma hos pappa)
Tror jag kanske ska slå igång en film eller nåt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0