Fika om en liten stund

Datum: 2009-09-07 / Tid: 21:38:17

Nu är jag hemma hos Vicky och snart blir det rabarberpaj med vaniljsås, kladdkaka med grädde och kaffe. Johan, Macke och Jens kommer oxå över.
Även att nu har Linus flyttat till Gävle för att plugga. Vi får trösta oss med att han inte flyttar för alltid och att han kommer hem på helgerna.
Satan vad man vänder på dygnet när man är arbetslös. Bryr sig inte alls vilken tid man går och lägger sig eftersom man inte har nånting att kliva upp ur sängen för.
Igår hade jag och vicky lite pyjamas kalas hemma hos Johan. Tror vi la oss vid ett tiden men somnade nog inte förrän klockan var närmare två. Kanske till och med var efter två. Tycker synd om stackars johan som skulle kliva upp klockan fem och jaga.

Undrar jag om det kommer hända nå roligt i veckan. Känns  som alla dagar är likadan när man inte har nå jobb.

Nä nu ska jag vara social med V

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0