Jävla skavsår

Datum: 2009-09-04 / Tid: 14:47:50
Jag kan inte förstå varför jag jämt får skavsår när jag är ute och går fort. Nu har jag fått fetaste på hälen. Men sånt är livet I guess.
Men men...

Igår kväll tog jag och vicky en sen kvällspromenad runt edsgården. Precis när vi börjar gå träffar vi på jens utanför hans port så han frågar om jag kan ta med Nalle (hans otroligt vackra hund som jag är helt frälst i) på promenaden. Så fick de bli.
Tog även med honom imorse på promenaden, det var då jag fick skavsåret på hälen.

Det har vare prat om middags planer ikväll, men jag vet inte alls hur det bli med den saken. Har inte hört ett pip sen i måndags eller tisdags...
Men annars ska jag på middag hemma hos johanna och micke i deras nya lägenhet. Dom får så fint där så.

Men nu ska jag in i duschen!



Finaste Nalle
(bilden lånad från Jens)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0